צרו עמנו קשר

החשיבות בעיצוב הלוגו לשלט העסק

החשיבות בעיצוב הלוגו לשלט העסק

עיצוב לוגו לשלט העסק הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל עסק, שהרי את הלוגו מציבים בגאווה כמעט בכל מקום אפשרי, אם זה על חשבוניות החברה, על כל מייל שנשלח ללקוח, באתר החברה, בפרסום, במכתבים רשמיים שיוצאים מהחברה ובעוד מקומות שונים.

עיצוב לוגו בצורה נכונה, מתחיל בבחירה מוקפדת של צבעים, של גופן האותיות ובעצם בכל פרט ופרט הנמצא בו. נכון שלוגו לכאורה נשמע פרט שולי, אך דעו כי לו משמעות רבה בכל הקשור למיתוג החברה, לכן מומלץ להשקיע בעיצובו ולתת למומחים לעצב לכם לוגו מרשים שיעביר את המסר של החברה בצורה ברורה.

מתי מבצעים עיצוב לוגו?

את עיצוב הלוגו, לרוב חברות מבצעות כבר בשלבים הראשונים של בניית החברה, אך ניתן לראות כי חברות רבות המעוניינות לבצע מיתוג עסק של החברה או אם העסק עובר שינוי מסוים, אף במצבים אלו חברות מחליפות שלטים ולוגו על מנת לרענן את המותג. חשוב לציין כי החלפת הלוגו אינה פוגעת במיתוג החברה, אלה להיפך בחירה זאת יכולה להעצים את המותג ולגרום לאנשים רבים לסקרנות אודות השינוי. מבין חברות הענק שביצעו החלפת לוגו ניתן לראות את חברות – שטראוס, עלית, אסם, פרטנר ועוד חברות ומותגי ענק בשוק.

כיצד מבצעים החלפת לוגו בצורה מקצועית?

כמובן שמומלץ עוד בשלבים הראשונים של החברה להשקיע בעיצוב הלוגו ולחשוב גם לגבי העתיד, לדוגמא – אם ברצונכם להכניס מוצרים נוספים או שירותים חדשנים לחברה עתיד, אולי כדאי לקחת בחשבון גם אותם וליצור תמונה או ציור נטרלי הכולל באופן כללי את שירותי החברה. לדוגמא: אם מדובר בחברה שבונה אתרי אינטרנט, אולי בעתיד היא תכניס שירותים נוספים כמו – ניהול דפי פייסבוק או קידום אתרים, לכן כדאי ליצור הרגשה כי מדובר בחברה המתמחה בדיגיטל ולא רק בבניית אתרים.

בכל מקרה, חשוב לזכור כי לוגו הוא סמל לכל דבר ועניין, הרי הוא זה שמאפיין וממתג את החברה בצורה בולטת ורשמית. מסיבות אלו, עליכם לבחור את המסר אותו תרצו להעביר ללקוח ולראות אם אכן הלוגו משדר זאת בצורה נכונה ורשמית.

רוטשילד מערכות שילוט מתמחה בפתרונות שילוט איכותיים לעסקים – למידע נוסף אודות שילוט לעסקים לחץ כאן

עוד מאמרים בנושא

בעולם הפרסום המודרני, שבו עסקים מתחרים על תשומת לב בשוק צפוף, חדשנות היא המפתח. בין שלל האפיקים הזמינים לקידום מותגים ומוצרים, צצו שלטי פרסום על מנופים כאסטרטגיה ייחודית ויעילה. מבנים נישאים אלה לא רק משרתים מטרות מעשיות בבנייה אלא גם מציעים נדל"ן מעולה להצגת פרסומות. במאמר זה אנו בוחנים את המגמה ההולכת וגוברת של שלטי […]
מחפשים אחר פתרונות שילוט מתקדמים לכל מטרה? אצלנו ב-רוטשילד מערכות שילוט, תוכלו להסתייע במגוון רחב של שירותים מקצועיים בדרך להגברת הנוכחות הפיזית שלכם. מערכות שילוט הן הגדרה כוללת למגוון רחב של מוצרי שילוט המיועדים ומותאמים גם לצרכי שילוט פנים וגם לצרכי שילוט חוץ. מוצרים אלו ניתנים להתאמה אישית בהתאם לצרכי השילוט של בית העסק, החברה […]
רוצים להגדיל את החשיפה לבית העסק? זה הזמן לדעת הכול על מוצרי שילוט ומיתוג חכמים היכולים לעשות עבורכם את ההבדל התדמיתי והמכירתי כאחד. הגברת החשיפה לבית העסק היא צורך שיווקי המיועד גם למטרות תדמיתיות וגם למטרות מכירתיות כאחד, ולכן, כל בעל/ת בית עסק כזה או אחר, צריך להכיר ולהיחשף לפתרונות השילוט השונים הקיימים. כיום, תוכלו […]
עמוד בית > המגזין של רוטשילד > החשיבות בעיצוב הלוגו לשלט העסק
דילוג לתוכן