שילוט מעוצב למיתוג נכון

רוטשילד מערכות שילוט

המיתוג זהו חלק אינטגרלי של כל חברה או בית עסק ואפילו של מוצר יחיד כזה או אחר. כאשר הלקוח נפגש במיתוג מוצלח הרי שנוצרת אצלו חוויה חיובית וכאשר הוא יפגוש את אותו המוצר על המדף מיד יתעורר אותו חיבור והוא יבחר אף מבלי משים דווקא את אותו המוצר. השלטים מהווים כלי מיתוג מהראשונים במעלה. באמצעות שילוט ברור ובולט לעין אנחנו מצליחים ליצור את הבידול ואת המיתוג שלנו מול כל בתי העסק המתחרים.

התאמה נכונה של השלט למותג

כאשר אנחנו רוצים לעצב את השלט שלנו לבית העסק, חשוב מאוד כי ניוועץ בדעתם המקצועית של המומחים בתחום של פרסום ושילוט. אנשי המקצוע ידעו להתאים את השילוט בהתאם להלך הרוח של המוצר ובהתאם למה שהוא אמור לשדר לציבור הרחב. ישנם הרבה מאוד אפשרויות של שילוט לבתי עסק כאשר חשוב מאוד להתאים הן את החומר אשר ממנו מורכב השלט והן מבחינת הצבעים והעיצוב שירכיבו את הכיתוב של השלט.

כך לדוגמא לא נוכל לבחור בשלט עשוי עץ כפרי על מנת למתג באמצעותו משרדי ממשלה שונים…

שקיות נייר ממותגות כמו גם שלטים לעסק זהו עניין לאנשי מקצוע העוסקים בתחום כמו פרסומאים, גרפיקאים, יועצי פרסום ויועצים לוגיסטיים הם אלו שידעו לכוון אותנו נכון להכנה מקצועית של השלט או כל מוצר אחר כמו שקיות הנייר הממותגות, אשר ימתגו את העסק שלנו. אנחנו מוצאים היום הרבה גימיקים ואלמנטים שונים המשווקים וממתגים עבורנו את העסק.

כך למשל ישנם שקיות הנייר הממותגות אשר מאפשרות לנו לשדר את האמירה העסקית שלנו באמצעות דרך נוספת כאשר השקיות הללו מהוות ממש כמו מסע פרסום מהלך עבור בית העסק שלנו ההופך להיות מותג מוכר הרבה יותר.

מיתוג אסטרטגי נכון

חשוב מאוד להשקיע במיתוג אך מתוך הכרות עם השטח וניהול אסטרטגיה נכונה. אם מדובר בבית עסק מתחיל לא יהיה עלינו להשקיע בהרבה מאוד שילוט. אך כאשר מדובר בחנות בעלת סניפים או חנות גדולה ומסועפת, יהיה עלינו לדאוג למיתוג האחיד שלו על מנת לשמור על האחידות ועל היוקרה. השלט הממותג אותו נבחר עבור כל הסניפים יעצים את המותג ויגביר את ההכרות של שוק הלקוחות עם אותו המותג הנבחר.

עלות מול תועלת

חשוב מאוד לבחור בחברה המתמחה בעיצוב שלטים באופן הנכון והמקצועי ביותר, על מנת שהמותג שלנו אכן יצליח לשמור על ייחודיותו ועל איכותו. לא נוכל לזלזל בשלט המכריז עלינו, ורק אם נבחר בבית העסק הנכון שיודע להדפיס את השלטים באופן האיכותי והנכון ביותר נוכל להיות בטוחים כי השלט יעשה רק טוב עם המותג שלנו.

אז נכון שלעיתים מדובר יהיה בהוצאה די משמעותית ואפילו כבדה. אך בחישוב של תועלת מול העלות, התועלת – לכל הדעות תנצח. הציבור ילמד ויפנים. יכיר ויזדהה עם המותג כאשר מעגל הלקוחות רק ילך ויתרחב בעקבות כך. אז אם התלבטתם בדבר, כבר הבנתם כי אין כמו שלט מוצלח שימתג וימנף את העסק שלכם.